Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    Айде сега обясни какво му е толкова извънземното на това БМВ, та е тооолкова по-хубаво от по-новата с две поколения 166.
    Ще ти го кажа накратко.

    Шум в купето при 120км/ч
    Алфата - 70,0дб
    БМВ - 64,5дб

    Ако разбираш от тези две цифри ще видиш, че разликата не е малка, не е голяма, а е извънземна.

    И за справка с:
    Дачия Логан - 72,9дб.
    Лада Самара - 74,5дб

    Мисля, че сам може да усетиш каква е разликата в шума от 2.9/4.5 децибела между два автомобила.
    Знаеш ли колко е разлика от 5.5? Толкова сигурно е разликата между Трабанта и Алфата. Ето, това е разликата.
    Кофти, а?
    Last edited by BO; d.m.y г., 21:36.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Ще ти го кажа накратко.

      Шум в купето при 120км/ч
      Алфата - 70,0дб
      БМВ - 64,5дб

      Ако разбираш от тези две цифри ще видиш, че разликата не е малка, не е голяма, а е извънземна.

      И за справка с:
      Дачия Логан - 72,9дб.
      Лада Самара - 74,5дб

      Мисля, че сам може да усетиш каква е разликата в шума от 2.9/4.5 децибела между два автомобила.
      Знаеш ли колко е разлика от 5.5? Толкова сигурно е разликата между Трабанта и Алфата. Ето, това е разликата.
      Кофти, а?
      Бо отново ви закопа
      А сега се почешайте между краката
      Аз ви казвах че е извънземна 166-та ама нема кой да вярва.
      Хубава е вярно..имам си двечки,ама да си разправяте разкази под шипковия храст е нелепо...
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Без обиди, моля ви се - и аз карам Алфа Ромео
        Тва беше комплимент бе, батка.

        ---------- Post added at 19:26 ---------- Previous post was at 19:25 ----------

        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Ще ти го кажа накратко.

        Шум в купето при 120км/ч
        Алфата - 70,0дб
        БМВ - 64,5дб

        Ако разбираш от тези две цифри ще видиш, че разликата не е малка, не е голяма, а е извънземна.

        И за справка с:
        Дачия Логан - 72,9дб.
        Лада Самара - 74,5дб

        Мисля, че сам може да усетиш каква е разликата в шума от 2.9/4.5 децибела между два автомобила.
        Знаеш ли колко е разлика от 5.5? Толкова сигурно е разликата между Трабанта и Алфата. Ето, това е разликата.
        Кофти, а?
        Това ли е всичко?
        А ако ми дреме на оная работа за шума в купето на Алфата или по-точно обезшумеността на 166-цата ми е достатъчна?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Колеги има ли разлика в петите за зацепване на ангренажа на Т.С. двигателите 155 и 150 коня?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • Добре де, а някои от тука да ги е карал и двете повече та да даде компетентно мнение??? Щото съм ги имал и двете и мога да поспоря с всички ви за дотук написаните глупости.
            Всъщност сега прочетох че от ГТ-се е почнало и такова имах. Ще ви поизчакам да си поговорите пък ако найстина ви интересува нещо питайте.
            Last edited by gigi; d.m.y г., 22:53.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Колеги има ли разлика в петите за зацепване на ангренажа на Т.С. двигателите 155 и 150 коня?
              Не. Двг е един и същ.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                Добре де, а някои от тука да ги е карал и двете повече та да даде компетентно мнение??? Щото съм ги имал и двете и мога да поспоря с всички ви за дотук написаните глупости.
                Всъщност сега прочетох че от ГТ-се е почнало и такова имах. Ще ви поизчакам да си поговорите пък ако найстина ви интересува нещо питайте.
                Добре де, сподели ако обичаш.

                Comment


                • И на мен ми е интересно..... не, че не знам, ко ти е мнението, ама все пак
                  sigpic

                  Comment


                  • Гиги не разбита от автомобили.От къде знам ли... Щото ще каже повече положителни неща за бавареца.Това автоматично го прави неразбиращ.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • Колеги питах в 155 и 156 раздела ма искам да питам и тука понеже и вие го карате същия мотор.Дайте мнение ,че мисля да си взема този модул.
                      http://www.ebay.it/itm/Chip-Tuning-D...ectorid=229494

                      ето го пак http://www.ebay.it/itm/CHIP-TUNING-A...item417542540b
                      Last edited by nicola 59; d.m.y г., 20:00.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • Ще сменям ангренажа и ремъка на баланс валовете на Т.С.-ка и да питам без пети ще се справя ли със смяната на ремъка? Знам, че трябват пети, но ако бележа валовете ще стане ли работата?
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • Колеги, понеже ми писна да сменям тия смотани скърцащи тампони на горните носачи си взех направо два нови от Германия за общо 86? с доставката.Марката е Flenor.Някой да има наблюдение над тях?Трябваше въпроса да е преди покупката, но все пак....Иначе дойдоха в кутии,а самият носач е запечатан в найлонова торбичка.Навсякъде и по кутията и по найлоновия пакет има надписи made in Germany , а не като тези дето са в България с надпис произведено в EU.Само дано под лъскавката опаковка да не се крие гнила ябълка....?
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                            Ще сменям ангренажа и ремъка на баланс валовете на Т.С.-ка и да питам без пети ще се справя ли със смяната на ремъка? Знам, че трябват пети, но ако бележа валовете ще стане ли работата?
                            Ангренажа си го бележи и няма да имаш проблеми, лошото е ако мислиш да сваляш водна помпа трябва да свалиш и колелото на всм.вал оттам ще загубиш центровка. Или на 1,8 само беше така. Понякога се обърквам. Балансите си имат белези.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Ангренажа си го бележи и няма да имаш проблеми, лошото е ако мислиш да сваляш водна помпа трябва да свалиш и колелото на всм.вал оттам ще загубиш центровка. Или на 1,8 само беше така. Понякога се обърквам. Балансите си имат белези.
                              Според описанието за демонтажа на водната помпа е така, както казваш и при 2.0. Аз бях свалил колелото заради смяната на вариатора и поради това нямам практически наблюдения затова дали е пречило при смяната на помпата.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Ангренажа си го бележи и няма да имаш проблеми, лошото е ако мислиш да сваляш водна помпа трябва да свалиш и колелото на всм.вал оттам ще загубиш центровка. Или на 1,8 само беше така. Понякога се обърквам. Балансите си имат белези.
                                Трее си пети понеже вала трее се блокира,ма става и без пети ,като свалиш капака и си бележиш и вала не само колелото,така няма проблеми понеже белега на вала ще послужи като пета.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X